wtorek, 16 grudnia 2014

Wystawa w planszoweczka.pl

Przyszła pora na wykonanie projektu który chodził mi po głowie od zeszłej zimy. Można powiedzieć że zainspirował mnie mój kolega Samhain ze sklepu planszoweczka.pl

Jako podłoże użyłem standardowo płytę polistyrenową 3 mm. Aby uzyskać efekt zaśnieżenia całej makiety przekopałem cały internet w poszukiwaniu najlepszej receptury na wykonanie takiej substancji imitującą śnieg, niestety wszystkie przepisy miały jakieś braki więc połączyłem kilka receptur w jedną i wyszło to co potrzebowałem. Moja mikstura składa się z wikolu, farby akrylowej białej, sody oczyszczonej i odrobiny wody. Przed nałożeniem masy śniegowej na podłoże wyznaczyłem miejsca gdzie będą "zasadzone" choinki. Choinki wykonałem z girlandy imitującej gałązkę choinkową którą usztywniłem zielonym drutem ogrodowym.


Aby Diorama była kompletna musiałem wybrać jakie figurki przerobię na zaprzęg Mikołaja, wybór padł na Corpse Cart. Zestaw został zubożony o zwłoki i "oświetlenie". Mikołaja jak i worek z prezentami wykonałem sam od podstaw, Mikołaj jak i worek z prezentami został wykonany z green stuffu z tym że Mikołaja okleiłem papierem toaletowym i pomalowałem.









 Efekt końcowy prezentuje się tak:







1 komentarz:

  1. A więc to Twoje dzieło! :D Widziałem, na żywo prezentuje się jeszcze lepiej niż na zdjęciach. Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń