środa, 24 lutego 2016

Bolt Action - Wrocławska mobilizacja w planszoweczka.pl

W minioną sobotę (20.02.2016.) we Wrocławskiem sklepie planszoweczka.pl miała miejsce historyczna bitwa grę Bolt Action (z ta historyczną to lekko przesadziłem :P ). Graliśmy na 800pkt w scenariusz "zdobądź i utrzymaj". Scenariusz przewidywał zdobycie kościoła (ten budynek z wieżą w stylu nordyckim) gdyż jest to bardzo ważny punkt strategiczny na linii frontu. Dodatkowo jest to najwyższy obiekt w okolicy, więc mógł posłużyć jako świetny punkt obserwacyjny.

Poniżej mała fotorelacja z walk Niemieckiej hałastry, którą grał Maniek z MX Site z potęgą USA którą grałem ja we własnej skromnej osobie.

Przy okazji chcę podziękować załodze planszoweczka.pl za użyczenie stołu i terenów oraz Mańkowi za złojenie mi skóry w pięknym stylu i świetną grę!












































9 komentarzy:

  1. Fajnie, że udało Wam się pograć. Następnym razem, mam nadzieję, nie wyskoczy mi nic poważnego jak tym razem :/ Gratulacje dla Mańka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wielka szkoda że nie dotarłeś ale spokojnie, następnym razem powalczymy.

      Usuń
  2. Zacna bitwa z zacnym przeciwnikiem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Maniek, następnym razem to ty dostaniesz w tyłek w tak pięknym stylu jak wczoraj :P (Maniek wie o co chodzi :D )

      Usuń
    2. Oj wiem, tyłek boli do dziś ;-) ;-)

      Usuń
  3. We Wrocławiu to widzę silna ekipa jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ba!

      Tworzymy pomalutku całkiem niezłą bandę fanatyków boltowych :P

      Usuń
    2. Trochę daleko mam z Legionowa, ale nie wykluczam jakichś odwiedzin jak się zrobi cieplej. Na pewno się wówczas odezwę :)

      Usuń