wtorek, 30 sierpnia 2016

Unboxing - diorama stanowisko ogniowe KZ-3

Jako że wczoraj miałem przyjemność podzielić się z wami fotorelacją z mojej wyprawy do Czech, to dziś chcę zaprezentować jeden z modeli produkcji Czeskiej firmy ROP o.s. Model który postanowiłem nabyć został wykonany w skali 1:144. To spora nowość w mojej kolekcji gdyż jest to najmniejsza skala z jaką miałem przyjemność dotychczas pracować. Co znajdujemy w pudełku...? Producent obdarowuje nas za jedyne 249 koron gipsowym odlewem terenu z wejściem do podziemnej fortyfikacji, oraz żywicznym odlewem wieżyczki z czołgu T34 którą dostajemy w trzech częściach. Do pudełka dodatkowo dorzucono jakąś kartkę w ich języku, na której znajdujemy plany obiektu KZ-3 i najprawdopodobniej opis przeznaczenia historycznego owego obiektu fortyfikacyjnego.

Przy okazji wrzucam link do strony producenta: http://www.roposmodels.cz/




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz