czwartek, 22 września 2016

Unboxing - bat swarm

W dzisiejszym unboxingu chcę zaprezentować wam drodzy czytelnicy model chmary nietoperzy produkcji firmy Games Workshop. Producent zapakował mode w blister, który zawiera sześć nietoperków oraz kwadratową podstawkę 40x40mm. Co do samych figurek to nie mam się do czego przyczepić, dokładnie wykonane metalowe odlewy z kilkoma "nitkowatymi" nadlewkami na ostrych rogach, które z wielką łatwością można usunąć bez uszkadzania modelu. Udało mi się zdobyć (dzięki Cacymił :D) oryginalnie zapakowany blister, co bardzo mnie ucieszyło, bo myślałem, że zostaje mi tylko rynek wtórny...



3 komentarze:

  1. Miałem je kiedyś - bardzo fajne figurki i łatwo się je maluje =)

    OdpowiedzUsuń
  2. No problem, znajdę jeszcze coś z lamusa, to dam znać :p

    OdpowiedzUsuń
  3. There is SHOCKING news in the sports betting industry.

    It's been said that every bettor needs to look at this,

    Watch this now or quit betting on sports...

    Sports Cash System - Robotic Sports Betting Software

    OdpowiedzUsuń