środa, 2 listopada 2016

Sposób na... pomnik

Pomniki, cokoły i tym podobne arcydzieła bardzo ożywiają stół do gry. Jakiś czas temu wybrałem się z żoną na wycieczkę w góry. Przechadzając się po stoiskach z pamiątkami zauważyłem ciekawe zjawisko. Prawie w każdym sklepie można było kupić na pamiątkę czaszkę, figurkę rycerza, drewniany miecz. Nie było by w tym nic dziwnego z tym że w obrębie miejscowości, którą odwiedziłem nie było żadnego zamku czy czegoś co mogło by się kojarzyć z tego typu suwenirami. Moja ciekawość skłoniła mnie do obejrzenia jednej z figurek rycerza która kosztowała tylko 7zł. Stwierdziłem wówczas, że po przemalowaniu bardzo fajnie wpasuje się jako pomnik na stole w klimacie fantasy. Takim sposobem zostałem szczęśliwym posiadaczem fajnie wyglądającego pomnika zakupionego w miejscowości, która nie jest kojarzoną z żadną fortyfikacją.





5 komentarzy:

  1. Genialne, muszę coś takiego zdobyć na mój stół! Z czego wykonany jest ten posąg, to jakiś gips?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Figurka jest odlana z żywicy. Miała sporo nadlewek ale na szczęście dało się większość usunąć.

      Usuń
  2. No panie, świetny pomysł! W następne wakacje muszę się w takowy zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń