niedziela, 17 września 2017

Unboxing - ciężkozbrojny jeździe

Jakiś czas temu wybrałem się z kolegą na drobne zakupy figurkowe. W pewnej składnicy harcerskiej znalazłem bardzo ciekawe modele ukraińskiej firmy ЯЛ do systemu o nazwie Lord of the World. Może sama figurka nie jest wykonana jakoś mega powalająco ale sam fakt, że jest to produkt w tej samej skali skłonił mnie do zakupienia jednego z pudełeczek. Moje zainteresowanie wzbudził też fakt, że figurki są stworzone do gry bitewnej wymyślonej przez naszych sąsiadów zza wschodniej granicy (oczywiście tego dowiedziałem się dopiero w domu). No dobra ale co to jest za model? Figurka przedstawia ciężko opancerzonego jeźdźca na koniu z tarczą i włócznią. Model jest odlany z metalu i wszystkie jego elementy są odlane osobno. Na pochwałę zasługuje fakt iż wszystkie elementy mają wypustki - coś w rodzaju pinów stabilizujących element na właściwym miejscu. Jeśli chodzi o nadlewki to muszę szczerze przyznać, że czasem metalowe modele GW miały ich więcej Iilość szczegółów nie jest powalająca ale nie jest tez tragiczna. No dobra model sam w sobie już omówiłem pora na zawartość pudełka. W pudełku znajdujemy figurkę konia (dwie połówki), figurka jeźdźca wraz z uzbrojeniem (tułów z nogami i głową, prawą rękę z włócznią, lewą rękę, tarczę, miecz), podstawkę 25x50mm, plastikową chorągiewkę, pasek z tabelą statystyk modelu (nie wypełnioną) oraz jakąś broszurę najprawdopodobniej opisującą model wraz z jej statystykami (bardzo nie chciało mi się tego tłumaczyć). Dobra dość tego... pora na zdjęcia ;P

Dla zainteresowanych wrzucam link do strony producenta:
http://yalworld.com.ua/index.php







6 komentarzy:

  1. Swietny kąsek. Książeczka zalatuje czasami głębokiej komuny, ale Szacun dla chłopaków ze wschodu ze sie biorą za takie rzeczy. Jaka to składnica, bo sam bym chciał coś takiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta w feniksie. Zostało kilka modeli w gablocie po lewej od wejścia.

      Usuń
  2. Ciekawe znalezisko. Figurka wygląda bardzo ok, a jak cenowo?

    OdpowiedzUsuń
  3. System z Ukrainy! Oczywiście od razu wbiłem na stronę producenta! Niestety odbiłem się od bariery językowej! Ale ciekawostka warta poznania...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja jak tylko zobaczyłem na pudełku cyrylicę to za długo sie nie zastanawiałem.

      Usuń