sobota, 31 stycznia 2015

Ja was chrzczę...

Nadszedł czas na nadanie imion moim pokurczom, ułatwi mi to na stałe odróżnienie kto jest kto na polu bitwy. Długo się sam ze sobą kłóciłem czy nie zapożyczyć imion z Hobbita. Moim zdaniem imiona bohaterów są świetne, ale uznałem że nie jest to zbyt dobry pomysł. Trzeba być oryginalnym, lecz nie przeszkodziło mi to aby kilka z nich zapożyczyć. Imiona znalazłem dzięki naszemu ukochanemu wujkowi Google. I tak moja wesoła gromadka została ochrzczona...


Samce:
Bifur, Dwalin, Ug, Haki, Storn, Ibun, Balin, Frag, Dori, Nori

Samica:
Siri



Dla zainteresowanych podaję link do strony ze spisem imion:

6 komentarzy:

  1. Zacne imiona, ja osobiście też korzystałem z losowego generatora imion.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ekipa! Ja bym tylko rozważył przy kolejnych ludkach zastosowanie jaśniejszego tła pod napisami. Co by czytelniejsze byli ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cenna uwaga, nie omieszkam spróbować przy następnych modelach.

      Usuń
  3. Bardzo fajnie się prezentują w całości:) Sam imiona nadaję, więc jest to bardzo na plus:)

    OdpowiedzUsuń