Chcę zaprezentować wam moi drodzy czytelnicy model rannego orka, który jest dostępny wraz z zestawem Empire Archers. Zastanawiałem się jak przystosować model do gry, ale tak aby ranny model nie mógł walczyć, bądź poruszać się tak jak w pełni zdrowy ork. Zacząłem od obejrzenia modelu i uznałem, że maleńka strzała raczej nie zabije takiej góry mięcha jaką jest ork, ale może spowodować pewne utrudnienie w poruszaniu się. Obniżyłem więc umiejętność walki w ręcz (UW), umiejętności strzeleckie (UW), inicjatywę (I) oraz co chyba oczywiste możliwość ruchu (R). Postanowiłem że ranny model będzie miał możliwość poruszać się połowę ruchu zdrowego modelu ale jest od tego pewne odstępstwo - model może odzyskać pełnię ruchu jeśli bratni model jest połączony z nim podstawką innymi słowy niesie rannego. Mój ork nie jest zwykłym szeregowym modelem ale odgrywa rolę rannego dowódcy więc wypadałoby dać mu coś co sprawi że warto będzie go wprowadzić na pole bitwy. Zwiększyłem mojemu bohaterowi cechy przywódcze (CP) a także dodałem mu dość istotnego skilla - 6 cali od dowódcy bratnie modele nie podlegają animozji. Statystyki, które posłużyły mi jako wyjściowe, to statystyki szefa orków z podręcznika do Mordheim.
Dla zainteresowanych wrzucam gotową kartę postaci z wyszczególnieniem umiejętności i statystykami.
Link do pobrania
>>KLIK<<
Korzystając z okazji chcę podziękować Mańkowi z MX Site za pomoc przy stworzeniu statystyk dla mojego orka - Maniek, twoje rady były bardzo cenne!
Ciekawa figurka. od razu wiedziałem, że tylko udaje rannego. Ork krwawi przecież zieloną posoką ;)
OdpowiedzUsuńCiekawa figurka. od razu wiedziałem, że tylko udaje rannego. Ork krwawi przecież zieloną posoką ;)
OdpowiedzUsuń