niedziela, 19 lipca 2015

Dwarf command #1

Ostatnio zaprezentowałem wam krasnoluda od em-4 który posłużył mi jako figura na pomniku, dziś przyszła pora na dokładnie te same modele karłowatych ale już jako wojowników. Kiedyś już takich dwóch pomalowałem i zaprezentowałem na blogu ale tym razem postanowiłem zaszaleć. Chcę stworzyć regiment złożony z 25 takich krasnali z włóczniami. Oczywiście każdemu szanującemu się oddziałowi wypada mieć swoje dwarf command czyli pospolicie mówiąc grupę dowodzenia i tu właśnie wkraczam ja z moją inwencją twórczą...

Prezentuję wam pierwszego z grona dwarf command czyli dowódcę regimentu. Model stracił w boju dłoń ale dobrzy krasnoludzcy medycy przyszyli mu inną która akurat leżała w szufladzie i wyposażyli go w tarczę która ma go chronić przed kolejnymi przykrymi wypadkami. Tarcza i dłoń z toporem pochodzi od modeli GW, niestety nie jestem w stanie określić z jakiego zestawu pochodzi gdyż niedawno kupiłem na alledrogo całą masę wyprasek od krasiów i jest tam dosłownie wszystko co możliwe. 
Sklejone i pomalowane modele prezentują się tak:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz