poniedziałek, 12 września 2016

Bolt Action - Sherman (obwieś)

Ostatnio zaprezentowałem stowage do armii USA produkcji Rubicon Models. Wśród masy bitsów znalazłem to co uczyniłoby mojego Shermana jeszcze większym "obwiesiem". Zawsze lubiłem Shermany które miały na swoim pancerzu masę gratów, to budowało klimat. Postanowiłem wiec upiększyć mojego Sherminatora kilkoma smaczkami. Te wcześniej wspomniane smaczki to: wiaderko, zapasowe koło, gąska, worki/plecaki. Dla jeszcze większego wykoksania mojego Sherminatora na wieżyczce nakreśliłem ilości trafień (oczywiście są to ustrzelone tygrysy i pantery). :P







16 komentarzy:

  1. Fajne malowanie, świetny brudzing :) i klawe odniesienie do American Pie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to mówią... brud do centymetra jest nieszkodliwy a powyżej centymetra sam odpada :D

      Usuń
  2. Te kreseczki to raczej ile razy wyleciał w powietrze :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnim razem od celnego strzału mojego zimowego tygrysa :)

      Usuń
    2. Maniek... ty jak zwykle musiałeś wszystko zepsuć... :/ już połowa ludzi uwierzyła że przez te graty mój Sherman ma pancerz 20 i działo kalibru 300mm :P

      No dobra trochę mnie poniosło... :D

      Usuń
  3. Podoba mi się, muszę kupić niemiecki stowage :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny jest, widzę że wracasz do regularniejszego publikowania i dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo. Staram się wrócić do poprzedniego stanu minimum 10 wpisów na miesiąc. Mam spore zaległości...

      Usuń
  5. Wygląda mocno ok. Brudzing szczególnie udany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No musze przyznać że trochę kombinowałem aby uzyskać takowy efekt, konsultacje z Mańkiem dużo dają. :P

      Usuń
  6. Piękny. Ja mam takie malutkie tylko i chyba trochę z rdzą przesadziłem. Pokażę swoich jak mi przyjadą gwiazdki amerykańskie :). Rewelacyjnie wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Weathering super i cały model mi się bardzo podoba =)

    OdpowiedzUsuń